Pomoc / FAQ

Co to jest RMF Classic+?

To nasza nowa, unikatowa platforma radiowa. Daje możliwość słuchania RMF Classic bez bloków reklamowych. Dodatkowo odznacza się czterema równolegle nadawanymi audycjami muzycznymi do wyboru, podcastami premium i atrakcyjnymi bonusami tylko dla subskrybentów.

To pierwsza tego typu platforma w Polsce. Jest płatna, ale można ją wypróbować za darmo przez 30 dni.

Jakie korzyści daje RMF Classic+?

Korzyści, jakie daje dostęp do platformy RMF Classic+ to:

  • RMF Classic bez bloków reklamowych,
  • dodatkowe audycje do wyboru – od poniedziałku do piątku, między godz. 13:00 a 16:00 słuchacze mają do wyboru nie tylko tradycyjny stream z głównej anteny RMF Classic, ale również RMF Classic+ Ballady, RMF Classic+ Piosenki Filmowe, RMF Classic+ Muzyka Filmowa oraz RMF Classic+ Muzyka Klasyczna. Programy są prowadzone przez dziennikarzy znanych z anten Grupy RMF. Każdego wieczoru od godz. 20:00 do 23:00 powtórzymy audycje z danego dnia,
  • archiwum dodatkowych audycji z możliwością odsłuchania do 30 dni wstecz,
  • podcasty premium tylko dla subskrybentów RMF Classic+,
  • wyższa jakość streamu niż w wersji bezpłatnej,
  • możliwość połączenia aplikacji z domowym systemem audio, telewizorem lub systemem audio w samochodzie,
  • Plusomat z bonusami dla subskrybentów – między innymi biletami na wydarzenia kulturalne, książkami oraz zniżkami,
  • możliwość wypróbowania przez 30 dni bezpłatnie.
Ile kosztuje RMF Classic+?

Koszt to 9,90 zł miesięcznie w opcji autoodnawialnej z pierwszymi 30 dniami za darmo (konieczne jest podpięcie karty, można zrezygnować w dowolnym momencie). Można także skorzystać z opcji trzymiesięcznej za 30 zł, półrocznej za 50 zł lub rocznej za 108 zł. Polecamy śledzić naszą stronę internetową, gdyż czasami można na niej upolować cenowe okazje i skorzystać z tańszej oferty.

Jak mogę przetestować RMF Classic+?

Usługę można przetestować wchodząc tutaj. Wymaga ona założenia konta. Pierwsze 30 dni bezpłatnie.

Jakie są możliwości płatności za RMF Classic+?
  • Płatność kartą (VISA, MasterCard, Maestro)
  • Płatność BLIK
  • Płatność Masterpass /Visa Checkout
  • Tradycyjnym przelewem bankowym.
Jak mogę otrzymać fakturę?

Wszystkie faktury znajdziesz po zalogowaniu się na konto w zakładce Płatności. Tam znajdziesz także swoją aktualną metodę płatności oraz bieżące dane do faktury, które możesz edytować w każdej chwili.

Jakie są zasady realizacji płatności cyklicznych?

Płatności za kolejne okresy subskrypcji realizowane są poprzez pobranie kwoty z karty płatniczej nie później niż na 24 h przed rozpoczęciem kolejnego okresu subskrypcji.

To jedyna opcja, z której możesz zrezygnować w każdym momencie. Po rezygnacji usługa będzie czynna do końca opłaconego okresu.

Jak mogę sprawdzić, do kiedy ważna jest moja subskrypcja?

Datę ważności subskrypcji sprawdzisz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Płatności. O zbliżającej się dacie wygaśnięcia poinformujemy Cię także mejlowo i poprzez powiadomienie na koncie.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z RMF Classic+?

RMF Classic+ możesz słuchać w przeglądarce na każdym urządzeniu posiadającym podłączenie do internetu oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej RMF Classic, którą da się połączyć z domowym sprzętem muzycznym czy radiem samochodowym. Możesz również słuchać na wygaszonym ekranie.

Kiedy otrzymam dostęp do wersji RMF Classic+?

Po podpięciu karty lub otrzymaniu płatności jednorazowej za usługę, dostęp aktywowany jest od razu. Link aktywacyjny wysyłamy na adres email podany przy rejestracji. Jeśli nie znajdziesz go w skrzynce odbiorczej, polecamy sprawdzić folder SPAM, gdyż zdarza się, że link wpada właśnie tam.

Czy muszę założyć konto na RMF Classic, by korzystać z oferty?

Tak, usługa wymaga założenia konta i zalogowania. Natomiast przez pierwsze 30 dni można testować RMF Classic+ bez żadnych opłat.

Na ilu urządzeniach jednocześnie można słuchać RMF Classic+?

Jest to możliwe na dwóch urządzeniach, co oznacza, że w ramach jednego loginu można słuchać w tym samym czasie różnych kanałów.

Czy mogę korzystać z subskrypcji w aplikacji RMF Classic lub w RMFon?

Tak, najnowsza wersja aplikacji RMF Classic posiada możliwość dostępu do RMF Classic+. Pobrać można ją tu (Android) lub tu (iOS).

W RMFon słuchanie RMF Classic+ jest niedostępne.

Kto prowadzi audycje dodatkowe w RMF Classic+?

Wśród prowadzących znajdziesz dziennikarzy całej grupy RMF. Audycje prowadzą: Magdalena Wojewoda-Mleczko, Jowita Dziedzic-Golec, Magdalena Juszczyk, Aleksandra Wojciechowska, Jadwiga Polus, Marta Kubala, Kinga Nyga-Chwalińska, Małgorzata Bugaj, Urszula Urzędowska, Anna Wojtkowiak, Malwina Zaborowska, Dariusz Stańczuk, Przemysław Kubera, Robert Bojanowski, Krzysztof Chwaliński, Dawid Miązek, Irek Jakubek, Maciej Borchulski, Mateusz Opyrchał oraz Konrad Bogusz.

Przykładowe audycje dodatkowe znajdziecie na stronie głównej RMF Classic+. Są dostępne bezpłatnie.

Co to są podcasty premium?

W RMF Classic+ usłyszycie podcasty, które nie są dostępne nigdzie indziej. Wśród nich:

  • „Krótka historia informatyki” wg prof. Ryszarda Tadeusiewicza,
  • „Dwóch na jedną” Tomasza Pindla i Szymona Kloski,
  • „Weekend plus Kultura” Łukasza Wojtusika,
  • „Filmowe KLASYKI Classica” Tytusa Hołdysa.
Czym jest Plusomat?

Plusomat to część platformy RMF Classic+ z bonusami dla subskrybentów (m.in. bilety, książki, kody zniżkowe etc.) Subskrybenci z wyprzedzeniem otrzymują informacje o bonusach, które zostały dla nich przygotowane. W zależności od wykupionego dostępu, można starać się o różne bonusy. Subskrybenci, którzy podpięli swoją kartę, mogą na przykład uzyskać bilety na topowe koncerty gwiazd światowego formatu całkowicie za darmo.

Czy mogę kupić RMF Classic+ na prezent?

Tak, ta możliwość jest dostępna tutaj.

Jak mogę zrezygnować z RMF Classic+?

Zrezygnować można tylko pod warunkiem posiadania subskrypcji autoodnawialnej. Należy wtedy przejść do zakładki Płatności i kliknąć Rezygnuję z subsrypcji. Usługa będzie ważna do końca opłaconego okresu rozliczeniowego.

Po wybraniu opcji rezygnacji poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, dzięki której będziemy mogli poznać powody takiej decyzji i rozwijać usługę w przyszłości.

Jak zgłosić problem techniczny?

Wystarczy się zalogować i skorzystać z zakładki Kontakt lub napisać na adres support@rmfclassic.pl. Wszelkie wątpliwości wyjaśnimy tak szybko, jak będzie to możliwe.

Znalazłeś odpowiedź? Jeśli nie, napisz do nas jak możemy Ci pomóc: